Alla våra tjänster

Support & Service

Support

Behöver du hjälp eller går något sönder har du hos oss på LAV tillgång till support under vardagar 8.30 – 17.00. Många gånger kan vi lösa dina frågor över telefon eller vid ett videomöte.

Serviceavtal

Som kund hos LAV kan du teckna ett serviceavtal med oss. Det minskar risken för störningar i den dagliga verksamheten samt säkrar funktionen på konferensutrustningen.

Vi erbjuder dig olika nivåer – från telefonservice till jour 24/7 – och du väljer det som passar din verksamhets behov bäst.

Att teckna serviceabonnemang med oss innebär följande:

  • Telefonsupport
  • Prioriterad som kund
  • Årliga genomgångar
  • Presentationsmiljön hålls i drift
  • Service ges av garanterat kunnigt fackfolk
  • Samlade erfarenheter av egen och andras anläggningar
  • Dokumentationen hålls uppdaterad
  • Skydd av din investering
  • Bättre pris