Våra tjänster

Support & Service

Serviceabonnemang

Teckna ett serviceabonnemang

Om ni behöver hjälp eller om något går sönder finns vår support för er under vardagar 8.30 – 17.00. Många gånger går problemet att lösa över telefon eller digitalt.

När ni blir kund hos oss kan ni teckna serviceabonnemang

Med ett serviceabonnemang har ni alltid tillgång till vår support och slipper störningar i den dagliga verksamheten.

Välj ett serviceabonnemang som passar er – telefonservice under kontorstid, eller jour 24/7 – vi hjälper er utefter era behov.

Serviceabonnemang

I vårt serviceabonnemang får ni följande:

  • Telefonsupport
  • Prioriterad som kund
  • Årliga genomgångar
  • Presentationsmiljön hålls i drift
  • Service ges av garanterat kunnigt fackfolk
  • Samlade erfarenheter av egen och andras anläggningar
  • Dokumentationen hålls uppdaterad
  • Skydd av din investering
  • Bättre pris

Kundcase

Alla våra kunder har unika behov som kräver unika lösningar. Det är den bästa delen med vårt jobb. Vi på LAV tror på kundanpassade helhetslösningar och därför vill vi vara med från start. Här nedan berättar några av våra kunder mer om hur vi på LAV har löst deras AV/IT teknik.

EY Stockholm Office

En helhetslösning för EY’s kontor i Stockholm

Albano

Campus Albano, ett vetenskapligt nav i Stockholm

Vi är här
för att hjälpa dig

Undrar du över något?

Kontakta oss om du vill få hjälp med support och service. Vi svarar mer än gärna på eventuella frågor som du har.

Fri offert

Få ett
kostnadsfritt förslag

Ta era digitala möten till nästa nivå

Låt oss hjälpa er skapa morgondagens digitala mötesplatser! Vi erbjuder konsultation, projektering och installation av digital mötes- och presentationsteknik.