Om ni behöver hjälp eller om något går sönder finns vår support för er under vardagar 8.30 – 17.00. Många gånger går problemet att lösa över telefon eller digitalt.
Med ett serviceabonnemang har ni alltid tillgång till vår support och slipper störningar i den dagliga verksamheten.
Välj ett serviceabonnemang som passar er – telefonservice under kontorstid, eller jour 24/7 – vi hjälper er utefter era behov.
I vårt serviceabonnemang får ni följande:
Alla våra kunder har unika behov som kräver unika lösningar. Det är den bästa delen med vårt jobb. Vi på LAV tror på kundanpassade helhetslösningar och därför vill vi vara med från start. Här nedan berättar några av våra kunder mer om hur vi på LAV har löst deras AV/IT teknik.
En helhetslösning för EY’s kontor i Stockholm
Campus Albano, ett vetenskapligt nav i Stockholm
Undrar du över något?
Kontakta oss om du vill få hjälp med support och service. Vi svarar mer än gärna på eventuella frågor som du har.
Ta era digitala möten till nästa nivå
Låt oss hjälpa er skapa morgondagens digitala mötesplatser! Vi erbjuder konsultation, projektering och installation av digital mötes- och presentationsteknik.